poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zaproszenia na Pierwszą Komunię Św.

Ostatnie kilka dni pracowałam nad nową ofertą zaproszeń na Pierwszą Komunię Świętą. Przygotowałam kilka nowych wzorów oraz odświeżyłam stary, bardzo popularny wzór z ażurową listwą dolną. Starałam się, aby mieć wzory proste ( tańsze ) oraz takie, które wymagają większego nakładu czasu i środków. 

Tradycyjnie nazewnictwo "kwiatowe":

Storczyk:





Róża:




Bez:








Gerbera:














Lilia:




no i odświeżony Bratek:









Uffff... to tyle :)
Mam nadzieję, że zaproszenia będą się podobać....


Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko !







5 komentarzy:

Elunia pisze...

Świetne zaproszenia :))

A ja mam pytanie "techniczne": z jakiego papieru robisz bazy do tych zaproszeń, bo widzę, że w Bratku używałaś dziurkaczy na koronkowe doły.

Ewelina pisze...

Piekne i jaki wybor! Pozdrawiam

Artes de Nágela pisze...

Very beautiful and elegant!
I loved them all!!!
Hugs

Iwa pisze...

Przepiękne, sama nie wiedziałabym które zamówić, wszystkie takie cudne :D

el pisze...

piękne , nic więcej nie trzeba